Egy átlagos pénteki nap

 

Közzétéve: 2015. május 22-én

Fordította: Erdődy Andrea

 

Én: – IGEEEN!

A nejem: – Mi történt?

Én: – Egy ZSENI vagyok!!!

A nejem: – Oké.

Én: – Hihetetlen lángész vagyok.

A nejem: – Lángész?

Én: – Az.

A nejem: – Miért, mit csináltál?

Én: – Reggel betettem a kólát a hűtőbe. Így most, mire a gyerekek elaludtak, van hideg kólám.

(Csend)

Én: – Máskor mindig melegen kell meginnom a kólámat. Mert mindig elfelejtem előre behűteni. De ma már reggel megtettem. És most van hideg kólám.

(Csend)

Én: – Jó, a „zseni” kifejezés talán egy kicsit erős, de úgy döntöttem, egy ideig kisebb elvárásokat támasztok majd önmagammal szemben.

(Csend)

Én: – Ez jót tesz az önbizalmamnak.

(Csend)

Én: – Muszáj így nézned rám?

A nejem: – Miért nem iszod a kóládat?

Én: – Egy kicsit túl hideg lett. Sajog tőle a fogam.

 

MEGJEGYZÉS: Szükségem van egy kis biztatásra.

 

Fredrik Backman bejegyzéseit hamarosan folytatjuk… 

 

Kattints ide a szerző eddig megjelent köteteiért! 

