A helyes cipőválasztásról, avagy éljen soká az Ecco

Közzétéve: 2015. június 21-én

Fordította: Erdődy Andrea

 

A feleségemmel betértünk egy étterembe Rómában, ahol is a főpincér hosszan és gyanakvóan méregette a lábamat. Beletelt némi időbe, mire rájöttem, hogy a lábbeli, amelyet viseltem, volt az, ami nem nyerte el a tetszését.

Szívesen odavágtam volna neki egy rövid, elmés, ugyanakkor epés megjegyzést, ám körülményes lett volna kiguglizni, hogyan hangzik olaszul az, hogy: „Idefigyelj hapsikám, láttam ám a Gladiátort vagy tízszer, szóval tisztában vagyok vele, hogy TI TALÁLTÁTOK FEL a szandált!”

Így azután kénytelen voltam beérni annyival, hogy a feleségemre mutogatva angolul elmagyaráztam: „Jó, jó, igaza van, de az ő cipője meg bűzlik a sörtől, úgyhogy akkor őt is tiltsák ki!”

MEGJEGYZÉS: Igaz, a Gladiátorban nem húztak zoknit a szandálhoz, de mit csináljak, ha esténként lefagy a lúdtalpam?

 

 

 

Fredrik Backman bejegyzéseit hamarosan folytatjuk… 

 

Kattints ide a szerző eddig megjelent köteteiért! 

