Nem kell eltúlozni a dolgot

Közzétéve: 2015. július 5-én

Fordította: Erdődy Andrea

 

Bizonyára mindenki más nézőpontból tekint a dologra, ám azt egyetlen érintett sem tagadhatja, hogy nincs nyaralás ebben a családban anélkül, hogy a feleségem fel ne hívná a segélyhívószámot, és meg ne kérdezné tőlük, megvakulhat-e valaki attól, ha szappanbuborék megy a szemébe. Most meg ugye, nyári szünet van. És ha valaki a segélyvonaltól olvassa ezt a bejegyzést, ezennel kijelentem, hogy nem vagyok „hisztérikus”. Legfeljebb azt mondhatnánk, hogy kissé fel voltam dúlva.

 

A helyzet betetőzéseképp később a nejem azt mondta a gyerekeknek: – Atyaisten, apátok rosszabb, mint Ben Affleck a Daredevil – A fenegyerekből!

 

MEGJEGYZÉS: A szappanbuborékos flakonon német nyelvű felirat volt. Akár meg is halhattam volna.

 

Fredrik Backman bejegyzéseit hamarosan folytatjuk…

 

Kattints ide a szerző eddig megjelent köteteiért! 

